Heb je al een gratis account op Zoom Academy maar lukt het niet om in te loggen? Dan kun je een aantal dingen doen.
1) Controleer of je het juiste e-mailadres en wachtwoord hebt gebruikt. Weet je het wachtwoord niet meer? Probeer via de wachtwoord-vergeten functie een nieuw wachtwoord aan te vragen. Volg de aangegeven stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken waarmee je opnieuw kunt inloggen en onthoud dit wachtwoord goed.
2) Heb je een Zoom.nl-account én een Zoom Academy-account? Gebruik dan de inloggegevens van je Zoom.nl-account. Met ingang van mei 2022 heb je namelijk nog maar één account nodig om op beide sites te kunnen inloggen: de inloggegevens van je Zoom.nl-account.
3) Heb je een Zoom Academy-account maar nog geen Zoom.nl-account? Dan heb je in mei 2022 een mail van ons gekregen met een nieuw, tijdelijk wachtwoord. Ben je hiermee ingelogd, dan kun je zelf een nieuw wachtwoord aanmaken. Voortaan gebruik je deze inloggegevens voor zowel Zoom Academy als voor Zoom.nl.
Klantenservice
Lukt dit allemaal niet? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@reshift.nl. Vermeld in de onderwerpregel 'Zoom Academy: inlogprobleem' en we zorgen ervoor dat het probleem zo snel mogelijk opgelost wordt. Je kunt de klantenservice ook telefonisch bereiken van maandag tot en met donderdag tussen 09.00 en 12.00 uur op telefoonnummer 023 536 44 01.