Je vindt alle cursussen die je besteld en gevolgd hebt terug in je account. Zorg eerst dat je ingelogd bent. Ga dan naar Mijn cursussen, nu zie je je cursussen staan. Op deze manier kun je ook verder met de cursussen die je hebt aangeschaft. Heb je een abonnement op Zoom Academy, dan vind je daar alle beschikbare cursussen.
Geen abonnement?
Heb je geen abonnement op Zoom Academy en mis je in het overzicht een cursus die je wel hebt gekocht? Controleer dan eerst of je misschien nog een account hebt met een ander e-mailadres. Zoek in je mail naar de titel van de cursus om te zien of je de bestelbevestiging kunt terugvinden. Heb je de mail gevonden? Klik dan op de link in de mail om naar de cursus te gaan.
Kom je er niet uit? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@reshift.nl en we zorgen ervoor dat het probleem zo snel mogelijk opgelost wordt. Je kunt de klantenservice ook telefonisch bereiken van maandag tot en met donderdag tussen 09.00 en 12.00 uur op telefoonnummer 023 536 44 01.