Heb je een vraag en wil je weten waar je deze het beste kunt stellen? Om je zo snel en goed mogelijk te helpen kun je dit op verschillende manieren doen, afhankelijk van het type vraag.
Inhoudelijke vragen
Heb je een inhoudelijke vraag over fotografie of een cursus die je volgt? Stel deze dan in de cursus bij het betreffende onderdeel door in het menu aan de linkerkant op Stel een vraag te klikken. De vraag wordt dan zichtbaar zowel voor de docent als voor je mede-cursisten. .
Vragen over Zoom Academy en je account
Het kan ook zijn dat we het antwoord op jouw vraag al klaar hebben staan op de pagina met meest gestelde vragen. Je kunt jouw vraag direct bovenaan de pagina intypen, dan worden de best passende antwoorden direct getoond.
Klantenservice
Heb je het antwoord niet kunnen vinden of heb je een administratieve vraag? Neem dan contact op met de klantenservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@reshift.nl. Vermeld ‘Zoom Academy’ in de onderwerpregel, dan proberen wij je zo snel mogelijk te helpen. Je kunt de klantenservice ook telefonisch bereiken van maandag tot en met donderdag tussen 09.00 en 12.00 uur op telefoonnummer 023 536 44 01.